We hebben iets te vieren....


.... ik heb geen uitzaaiingen naar de lymfeklieren. Dr. B. van Wely heeft 45 verwijderd en ze waren allemaal schoon.  Whoohoo!!! Om dit te vieren zijn we gisteren door gereden naar de Mc Donalds. Lekker gegeten en natuurlijk zijn we het ijsje ook niet vergeten.

Hoe nu verder:
Voor de lever krijg ik nog een oproep vanuit Nijmegen.
Voor de darmen krijg ik in juni nog een lastmeter gesprek, een afspraak bij de MDL arts en de Chirurg belt over zes weken hoe het met het herstel gaat.
Voor het herstel staat ongeveer 12 weken. Dan hebben we het alleen nog maar over de wondgenezing van binnen. Nog niet eens over mijn conditie.
Dan krijg ik over een half jaar een scan en een bloedonderzoek en over een jaar weer een darmonderzoek. In totaal blijf ik vijf jaar onder controle.

Maar voor nu is fase 2 afgerond. Wij zijn super blij!
Ga nu snel op internet rondneuzen voor wat haakinspiratie want mijn handjes beginnen te jeuken...
Wil graag weer iets omhanden hebben. hahaha

~XOXO~

Reacties

  1. That are good news, Ria, I'm very glad to see you happy! Have a sunny weeked ☼
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1