Heerlijk Pinkster weekend




Wat een heerlijk pinkster weekend was dit. Echt genieten!
Mijn man en dochter hebben er een heerlijk klusweekend van gemaakt.


Creatief met pallets!
Dochter heeft haar eigen pallet op maat gezaagd, de ruwe kantjes geschuurd en er samen met papa extra plankjes op bevestigd. Daarna hebben ze hem samen opgehangen op haar slaapkamer en er leuke spulletjes opgezet. Super Tof!


Manlief heeft voor buiten een mooi bord gemaakt voor onder de overkapping.  Hij heeft op de pallet plankjes bevestigd en een lange plank aan de onderkant. Heeft hem opgehangen en er onze kruiden op gezet en nog wat andere leuke spulletjes. Super leuk!


Ook hebben dochter en manlief alle bloempotten van nieuwe bloemen voorzien. Het ziet er allemaal weer fleurig uit. En ik? Ik zit op het ligbed, lees een boekje en kijk hoe mijn man en dochter aan het rommelen zijn in de tuin. Omdat ik aan het herstellen ben kan/mag ik niet helpen maar ik kan hier echt super van genieten!

~XOXO~



Reacties

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1