Er is zoveel gebeurd.....



Op 25 oktober heb ik jullie als laatste iets verteld over mijn te lage hb gehalte. Nu, een half jaar verder kan ik jullie vertellen dat we heel wat hebben meegemaakt. Vandaar dat het ook zo stil was...Na vele bloedonderzoeken zonder resultaat ben ik in december bij de internist terecht gekomen. In januari heb ik een maagonderzoek gehad waar niks uit kwam. Op 26 maart heb ik een darm onderzoek gehad en toen kwam het verlossende woord....Darmkanker!!

Meteen na het onderzoek kregen we te horen dat ze drie uitstulpingen in mijn dikke darm hadden gevonden. Met 99% zekerheid konden ze toen ook al meteen vertellen dat ze kwaadaardig waren. Ik kan je vertellen dat er op dat moment van alles door je hoofd flitst. De grond word even letterlijk onder je voeten uitgeslagen. Ik werd na het onderzoek op een aparte kamer gelegd zodat we alles even rustig konden laten bezinken. Vanaf die dag zijn we in een achtbaan van onderzoeken terecht gekomen en op 23 april ben ik geopereerd. Ze hebben een halve meter dikke darm, lymfe klieren en buikvet weggehaald. De operatie is goed gelukt en op 30 april was ik weer thuis. Of het uitgezaaid is naar de lymfe weten we pas op 15 mei, dan heb ik mijn eerste controle. Helaas zijn we er dan nog niet want ze hebben ook nog iets op de lever gezien. Daarvoor moet ik over een maand of twee naar Nijmegen. Het blijft allemaal spannend maar we proberen positief te blijven.

~XOXO~










Reacties

  1. Oh Ria, I'm so sorry to hear this! What a nightmare you've run through. I keep my fingers crossed and send you best wishes from the ♥.
    (Don't wonder when you can't find my blog at the moment, I take a break because of the confusion about the new GDPR).
    Big hug, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Nata for your nice comment. I had good results yesterday. So happy!

      So that is the reason why I couldn't find you anymore.

      Ria xxx

      Verwijderen
  2. Lieverd , kan alleen maar zeggen dat ik weet wat voor impact die kloteziekte heeft. Ga nu alsjeblieft lekker uitrusten na alles .Ik wens jou zo veel geluk en liefde toe .sterkte nog met alles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1