Wat een dag!

Vanmorgen eerst lekker naar de markt geweest met mijn moeder. Daarna lekker een kopje thee gedronken bij LaColine en weer richting huis. Tot nu toe alles prima!
Thuis een broodje gegeten en daarna moest ik gaan werken.

En toen kwam het....sta ik bij de poort, krijg ik hem niet open...vreemd werkt altijd heel erg soepel. Ik kijk nog eens zie ik dat de poort helemaal los staat van het muurtje....uuuuhhhh????!!!
Nog eens goed gekeken zie ik een grote scheur in de muur. Poort open gemaakt met een flinke duw, fiets eruit. Nog eens naar het muurtje kijken maar nu aan de buitenkant van de poort. En wat zie ik?
Dit...........


Het muurtje gebroken, boven en onder afgebrokkeld. Houtwerk ontzet, poort compleet ontzet. Die kon dus ook niet dicht.....

Wat nu? Ik moest gaan werken...kraanmachinist kwam erbij en vertelde wat er gebeurd was. Hij zou de boel wel in het oog houden als ik was werken en zijn baas bellen voor een oplossing. Prima, hij heeft het ook niet expres gedaan als het maar opgelost word.

Ik kan je vertellen dat mijn postrondje lang geduurd heeft en ik had helemaal niet veel post. Je loopt toch de hele tijd aan die openstaande poort te denken. Ze kunnen tenslotte zo je plaats op lopen. En hoe hard ik ook liep (voor mijn gevoel) het schoot gewoon niet op. Heb er een half uur langer over gedaan dan anders.

Toen ik thuis kwam wachtte mij een andere verassing.
Namelijk dit......


Het muurtje was weg en er zat een plank tegenaan!
Zonder verder overleg, niks niet, gewoon gedaan.... Het stond op instorten, een duwtje was genoeg en hij zou het niet op zijn geweten willen hebben als het op mij of mijn kind zou vallen.
Oke dat is dan weer wel heel erg aardig.

Ben naar binnen gegaan, heb verzekering gebeld. Die kunnen niets voor mij doen, ik moet het bouwbedrijf aansprakelijk stellen voor de door hun gemaakte schade. Zo gezegd, zo gedaan....
Nu afwachten of ik een mailtje terug krijg en wat hun er aan gaan doen.

~XOXO~

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1