Whoohoo! Alles werkt weer.....



Het is een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op mijn blog. Ik moet nog steeds mijn wolletjes bestellen zodat ik verder kan met mijn projecten.

Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik bezig was met het aan de praat krijgen van mijn droomdeken mail account. Na alles geprobeerd te hebben dit de mail het nog niet. Had het zelfs zo erg voor elkaar dat geen een mailadres meer werkte...!@#$%&
Met een beetje hulp van Bas van De Hosting Makelaar is het dan toch EINDELIJK gelukt. Ook alle andere mail adressen werken weer, waaronder privé, dus ik ben weer helemaal happy.

Het droomdeken adres kan ik nu eindelijk toevoegen aan mijn droomdeken pagina. Mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie me nu mailen. Wel zo handig toch?

~XOXO~



Reacties

  1. Een pc is toch super handig als het werkt hé. Toch fijn dat alles terug in orde is geraakt!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Tinne,
      Je moet tegenwoordig ook zoveel op de pc doen. Was een beetje in paniek toen het allemaal eruit lag.
      xxx Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1