Regenboog deken #1

Op dit moment ben ik een regenboog deken aan het haken van Scheepjes Stone Washed. Wat is dit heerlijk garen om mee te haken en zooooo zacht.

Heb gekozen voor een hele makkelijke steek. De V-steek. Het patroon vind je hier. Heb ook exact dezelfde kleuren en volgorde aangehouden omdat ik het zo mooi vind...


Ik was zo een heel eindje op weg met haken...


...en af en toe ben ik uit gehaakt omdat onze jongen wil komen kroelen....


Het regenboog deken gaat overal mee naar toe. Zoals mee naar De Hullie...
Dochterlief is heerlijk aan het spelen met een vriendje en vriendinnetje en ik zit gezellig te haken samen met de andere moeder....


Wie weet waar het nog meer mee naar toe gaat in deze kerstvakantie.

Wens jullie hele fijne kerstdagen!

~XOXO~

Reacties

  1. Een super mooi deken in wording! Heb er al enkele gemaakt in de v-steek en vind deze steek heel leuk om te doen.Toch fijn als de poes je aandacht even wil trekken door te komen duwen :-)

    Wens jou een fijn 2016 toe !!! Lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tinne,
      Het is het eerste wat ik in V-Steek haak maar zeker niet het laatste.
      xxx Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1