Bericht verwijderd


Mijn vierdelige omschrijving van de Spaanse trui heb ik verwijderd.
Ik kreeg via messenger privé berichten dat mijn omschrijving en foto's veel op die van Lindevrouwsweb leken. Vandaar dat ik heb besloten om het te verwijderen.

Voor een stap voor stap omschrijving kunnen jullie dit filmpje volgen


of neem een kijkje op Lindevrouwsweb

Hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Natuurlijk ben ik nog steeds met allerlei leuke dingen bezig die ik snel aan jullie zal laten zien.
~XOXO~

Reacties

  1. Hè da's jammer ! Was een tijd geleden begonnen ermee, weer uitgehaald en overnieuw begonnen aan de hand van jouw stappenplan ! Ik vond het SUPERduidelijk !!!! Echt !
    Vind het via youtube niet zo handig hoor ! ;^)
    Nu maar even kijken hoe ik verder ga ! Bedankt ieder geval voor je genomen moeite !
    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Caroline,
      Kijk anders eens op de link van Lindevrouwsweb. Je kan het altijd proberen. Ik ben zelf niet verder dan de schouder gekomen tot aan daar heb ik de beschrijving nog.
      xxx Ria

      Verwijderen
  2. Jammer !!! Op naar de volgende creatie :-)

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1