Zeer rommelige week


Vorige week maandag (5 januari) ben ik voor mijn nieuwe baas begonnen.
Op zich had ik daar best een goede kijk op maar dat veranderde binnen één avond.
Op de eerste avond mocht ik namelijk al niet meer mijn werk naar behoren uitvoeren en moest ik mijn sleutel inleveren. Vanaf die avond is het een zeer heftige eerste werkweek geworden waarin veel is gezegd, ik nachten heb wakker gelegen en veel heb gehuild, zowel thuis als op kantoor.




De details van alles zal ik jullie besparen...maar het was echt zwaar/slopend. Op donderdag hebben mijn nieuwe baas en ik besloten om met wederzijds goedvinden uit elkaar te gaan.
Ofwel hij heeft het besloten en ik ben ermee akkoord gegaan......


~XOXO~


Reacties

  1. Don't worry, dear!! Such people aren't worth the trouble. Good that you could go. Just be happy and look forward, things will turn out well :D. Hugs, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Btw, the saying on the photo is super!! Thanks for sharing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Nata, I'm now concentrating on my study and spending a lot of time with our girl. She loves that mommy is home now.
      xxx Ria

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1