Nieuwe start


Een hele mooie uitspraak die heel erg bij mij past.

Waarom? 
Omdat ik op mijn 38e weer besloten heb om te gaan leren... Serieus. 
De tijden op het werk worden zeer onzeker ook heb ik het gevoel dat ik iets op eigen
kracht wil gaan doen. Op 30 december heb ik het laatste huiswerk van de cursus psychologie ingezonden. Alles wat nu nog mist is een diploma dat ik in februari hoop te gaan halen.

Vandaag ben ik begonnen met een cursus edelsteentherapie. Iets wat mij altijd al enorm heeft aangetrokken. Ik geloof echt in de genezende kracht van de edelstenen. 

Als we op vakantie in Furth imWald zijn heb ik altijd het idee dat ik zo'n steentje mee naar huis moet nemen. Deze halen we dan bij Flederwisch op 5 minuten loopafstand van ons Gasthof.
*Onze kleine meid heeft trouwens dezelfde tik*


Bij de cursus kreeg ik ook nog eens een heel mooi boek cadeau.
The Power Of The Heart van Baptist de Pape.
In dit boek laten de grootste leermeesters van deze tijd zien hoe de verborgen krachten van je hart zich volledig kunnen ontplooien, zodat je werkelijk in staat bent je hart te volgen.

Dus leren en lekker lezen...
Ik heb er zin in!

~XOXO~

Reacties

  1. Happy New Year again! Great to hear that you're learning psychology, that's so interesting. And guess what? I believe in healing stones, too .-). Good luck for your studies!! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Nata for your kind words. I hope to get my diploma psychology in February. The study healing stones is really very interesting.
      Ria xxx

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1