Heb ik dat!!!


Het is alweer een paar jaar geleden maar nu was het weer raak. De computer stond te vol, werd daardoor zoooooo traag met als gevolg dat hij dus opgeschoond moet worden en ik er even niets mee kon doen. 

Niet dat ik me verveeld heb hoor. Echt niet!

Zo zijn we in de weer geweest met stiekjes....




Zijn we naar de dierentuin geweest en als afsluiter van de dag naar de Mc Donalds.
Altijd lekker na een halve dag slenteren in de regen.


Toen papa op een avond d'n hort op was met zijn collega's hebben ons meisje en ik een meidenavond gehad. Lekker in pyama knutselen, taart bakken, thee leuten, lekkers op tafel en een filmpje erbij.
Gezellie!


De dagen erna nog meer in de weer met stiekjes.... 



Deze week is het crash team geweest, ofwel mijn vriendin en haar man en deze hebben de pc weer terug gezet naar de fabrieks instellingen en alles ook meteen weer goed ingesteld.
En nu doet mijn computer het weer.
Whooohoooo!

~XOXO~



Reacties

  1. Lieve schat wat een leuk bericht weer!
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! En graag gedaan voor het maken van je computer! 💜💜💜💜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zo blij mee Annie. Hij is weer lekker snel en ik kan alles beter vinden nu ik mijn programma's op D zet. Mijn dank is groot!!! xxx

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
x Het Voske

Populaire posts van deze blog

Super makkelijke muts {haakpatroon}

Geribbelde muts {haakpatroon}

Cirkel Tuniek: deel 1